čtvrtek 27. února 2014

Jsem prostě na zajíčky :)





V roce 1953 vznikl  populární časopis pro muže Playboy, který je známý po celém světě. Postupně se tento symbol stal synonymem pro nejrůznější výrobky, které ocení i ženy. Já jsem také před pár lety (bože, je to už přes 10 let) podlehla této mánii a nakupovala si věci se symbolem zajíčka. A tak se v mém šatníku začaly objevovat trička, pásky, hodinky, šperky, peněženky i kalhotky, a na posteli polštářky, a připadala jsem si děsně in, objednávala si je z USA i Asie.





Super Playboy sprcháč a deodorant mé dcery


Ale jak zajíček začal pronikat více k nám, přestával mě bavit, snad i s tím, jak jsem stárla. Teď už je tato značka dobrá spíš pro moji pubertální dceru, proto jí letos ježíšek (babička) nadělil trochu té kosmetiky z řady Super Playboy, oblíbila si především jejich deodorant a sprchový gel.

Dneska chci o této značce psát v rámci akce Výzva pro www.blogerky.cz , protože moje dcera chce, abych pro ní vyhrála sadu kosmetiky a sluchátka. Tak třeba se poštěstí.

Značka Playboy tedy přináší i řadu kosmetiky a vůní. A pokud chcete být stále v obraze, šup na jejich FB stránky, stačí dát To se mi líbí a odběr ZDE . Tam se můžete nechat inspirovat, dozvědět se o novinkách a účastnit se různých soutěží.









Značka Playboy je tedy dnes u nás vnímána spíš jako styl pro mladé. Můj zájem se změnil a mě zajímají spíš ti živí zajíčkové, pro které mám slabost. Neobjevila jsem zatím lepší omlazující prostředek, než je románek s mladým zajíčkem, o těch zážitcích bych mohla napsat hodně zajímavých článků. Ale to se na můj blog o kosmetice nehodí, i když věřím, že by to bylo lákavější počteníčko. (Btw: zdravím Michala, otce mé krásné dcery, který mi prý chodí tajně číst blog).






Ale sklouzneme lehce zpátky k symbolu Playboye a napíšu vám něco o zmíněném časopise, protože určitě stojí za to, něco o jeho historii vědět. U nás začal vycházet od roku 1991 (no ne že předtím bychom si jej nevozili ze západu, o to byl populárnější, i když ne v češtině). Mně se dostal do podvědomí někdy v 80. letech, kdy jsem já byla čerstvý puberťák, a když mi spolužák sehnal první kazetu Madonny (předchůdce dnešních CD, pro ty co nevědí, co to kazety byly), kterou jsem si ihned zamilovala (a tato láska mě drží už celých 26 let) a která posléze byla v září 1985 také nafocena pro tento časopis. (Pokud vás neshodí ze židle tyto historické fotky, kdy ještě ženy nosily bobra i chlupy v podpaží, můžete se podívat ZDE). Jo, tak to byl začátek mého poznání symbolu malého zajíčka.





Časopis je zejména pro pány, ale není to jen o erotických fotografiích žen, jak jej asi většina vnímá, ale je to i o sportu, automobilech, nejnovějších technických vymoženostech, cestování a dalších oblastech zájmů mužů. I když stále zůstává jakýmsi symbolem hlavně té erotiky a být na titulní straně a v časopise nafocená, je pro mnohé ženy vrcholným úspěchem. Z češek se v něm objevily např.Olga Schoberová, Kateřina Brožová, Sabina Laurinová, Petra Faltýnová, Gabriela Partyšová, Lucie Borhyová, Agáta Hanychová, Vlaďka Erbová, Hana Mašlíková a další.


zdroj: wikipedia, Hugh Hefner
A za zmínku také stojí zakladatel této značky, Hugh Hefner. Ten je známý svojí slabostí pro zajíčky (samozřejmě pro ty ženského pohlaví), takže nikoho nepřekvapilo, když se nedávno oženil s modelkou o 60 let mladší. A jak jsem řekla, mít ve svém životě zajíčka je nejlepší omlazující prostředek, tento pán je toho také důkazem, protože mu za dva roky bude 90 let. A mladých žen má někdy i 7 - 10 najednou.







něco pro zlepšení nálady


A co vy, také jste někdy podlehly této značce a koupily si něco se symbolem zajíčka? Vždyť je tak sladký...


3 komentáře:

  1. Ten sprcháč užasně voní :) a držím palce

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Radko,konečně jsem našla Tvůj blog,píšeš moc dobře a rad o kosmetice od Tebe si vážím.
    Zase napíši.Zdraví JitkaUlm

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář ke článku, Radka.